Cronica de teatru:2×3 = Casandra’s FNT 2009

Am fost sambata si duminica acasa, la Festivalul National de Teatru. 2 zile, 3 spectacole. Dupa doi ani de absenta, am zis ca e obligatoriu sa ajung macar un weekend. Saptamana asta voi scrie despre cele trei spectacole vazute: Ioana si Focul, La cantatrice chauve, Printesa Turandot.

Pentru moment, cateva flash-uri vizuale de mare efect, care s-au intiparit in suflet:

-Marius Manole facandu-si cruce si spunand Doamne ajuta, in holul Teatrului de Comedie, inainte de Ioana si Focul, alaturi de toti ceilalti actori
-Radu Afrim care ne privea pe o prietena si pe mine si pe care l-am salutat si mi-a raspuns cu un Buna seara soptit splendid
-Acelasi Radu Afrim intampinand-o pe Simona Chitan, luand-o in brate si spunandu-i un delicat “Te pup, Simona”, din toata inima
-Eugenia Voda, la care tin foarte mult, care mi-a zambit larg si din suflet, amintindu-mi ca nu ne-am vazut de un car de vreme
-Ludmila Patlanjoglu, mereu distinsa, cu care am si facut cunostinta de aceasta data
-interpretul domnului Martin din Cantareata cheala, care m-a luat pe scena pentru finalul spectacolului

Tout a fait, all the world’s a stage and all the men and women merely players. Caci ce suntem toti in zilele astea nebune de Festival si ce urmarim?

To be continued.

Leave a Reply

