Oscar si Tanti Roz – press follow up

Ma bucur cand gasesc atatea articole frumoase despre lucruri si oameni de care mie imi este tare drag.

Mihaela Botezatu o intervieveaza in EvZ pe Chris Simion, regizoarea spectacolului Oscar si Tanti Roz de la Teatrul Bulandra.

Apoi, seria interviurilor continua cu Simona Chitan, care in Adevarul vorbeste cu Marius Manole despre ce a insemnat rolul acetsa (Oscar) pentru el, despre cum l-a schimbat si despre premierele viitoare.

Realitatea preia comunicatul de presa si adauga impresiile autorilor Oana Georgescu si Bogdan Condurache, alaturand articolului un frumos videoclip cu imagini din spectacol.

Doamna Gina Serbanescu a scris de doua ori despre acest spectacol. Dupa cum i-am spus, in prima cronica am simtit-o prea echidistanta si prea rationala, nelasand emotia sa iasa deasupra cuvintelor. Apoi, in urmatorul text, mi-a placut tot crochiul facut lui Marius Manole si personajului sau, Oscar.

Pe Yorick, cea mai noua revista online de teatru, Monica Andronescu e din nou sensibila, ca intotdeauna, si surprinde bucati de frumusete din spectacol.

S-au mai scris, probabil, si alte articole sau post-uri pe bloguri, se vor mai scrie, si cred ca merita citite. Mai ales ca impuls pentru a merge la piesa, pentru cei ce inca nu au facut-o. In curand voi merge si eu la spectacol si…sper sa fiu in stare sa si scriu ceva dupa. Am senzatia ca o sa fie prea mult…

Leave a Reply

