Un 2011 minunat/A wonderful 2011/Un espectacular 2011!

A trecut ca o clipire 2010, nici nu stiu cand. Parca ieri eram la Roma, sarbatorind…tot Revelionul! N-a fost nici montagne russe, nici Orient Express, nici TGV. A fost un amestec de momente frumose, de realizari, de suspinuri, de zile triste, de oameni frumosi care si-au mentinut prezenta in viata mea si de altii, tot superbi, pe care i-am cunoscut. Ce iubesc la 2010, ca si la 2009, e ca mi-a dat sansa in continuare sa fac Teatru si sa continuu proiectele incepute. Mi-a dat clipe de neuitat pe scene mici si in clasa, m-a lasat sa invat, sa ma joc, sa ma bucur, sa gresesc. Datorita teatrului am invatat iarasi si imi permit sa gresesc. Am calatorit, nu m-am oprit deloc,am poposit de multe ori acasa, am sarbatorit 25 de ani cu persoane dragi. Mi-a fost, in continuare, dor de cele care nu mai sunt. Un an ca oricare altul, unic prin oamenii care sunt si apar in viata ta, prin bucuriile si tristetile lor, prin povestile tale cu ei. Si azi gandurile mele tot la ei sunt, la cei de aici, la cei de la multi kilometri departare, la cei din alte dimensiuni. Ii iubesc, sunt mai fericita ca ii am in viata mea, vreau ca la anul sa fim impreuna si mai mult si le doresc tot binele din lume. Fiecare an e ca o muzica perpetua, in care fie noi amestecam notele, fie ele singure se asaza pe portativul nostru. Sa o ascultam mereu!

2010 passed by in the blink of an eye. It seems like yesterday that we were in Rome, celebrating…the New Year 2010! It was neither a rollercoaster, nor an Orient Express or a TGV. It was a mix of great moments, accomplishments, sighs, bad days, lovely people who continued living in my life and new ones, equally beautiful, whom I have met. What I love about 2010 (as about 2009, actually), is that it gave me the chance to continue with Acting and the commenced projects. It gave me unfogettable moments on small stages and in class, it allowed me to learn, to play, to rejoice, to make errors. Because of theater, I learned again and I allow myself to be wrong. I travelled, I didn’t stop, I arrived home quite some times, I celebrated 25 years with people I care for. I still longed for those who are not here anymore. A year like any other, unique through the people who are there in my life, through their joys and sorrows, through the stories and memories I have with them. Today, I think of them, the ones I have here, the ones who are far away and the ones who left for other dimensions. I love them, I am happier because they are in my life, I want to spend more time together next year and I wish them all the best in the world. Each year is a never ending song, where we either mix up the notes, or they themselves find their place on the stave. Let’s listen to it always!

2010 ha passat en un abrir y cerrar de ojos (no se la traducció catalana, disculpeu). Semblava ahir que estava a Roma celebrant…el darrer cap d’any, 2010. No ha sigut ni una muntanya russa, ni un Orient Express, ni l’AVE. VA ser una barreja de moments espectaculars, d’èxits, sospirs, dies negres, persones meravelloses qui han continuat en la meva vida i d’altres, igualment fantàstiques, que vaig conèixer. El que mes estimo de 2010 (com, de fet, de 2009 també) es que em va donar l’oportunitat de seguir amb el Teatre i els projectes ja començats. Em va donar moments inoblidables dalt de petits escenaris i a classe, em va deixar aprendre, jugar, alegrar-me, equivocar-me. Gracies al teatre, vaig aprendre un altre cop i em permeto fer errors. Vaig viatjar, no vaig parar, vaig estar sovint a casa, vaig celebrar els 25 anys amb gent estupenda. Encara vaig trobar a faltar els que ja no hi son. Un any com qualsevol altre, únic per les persones que tinc a la meva vida, les seves alegries i tristeses, les histories viscudes amb elles. Avui penso en aquesta gent, als que tinc aquí i als que estan lluny, als que han passat a viure en altres espais. Els estimo, soc mes feliç perquè els tinc a la meva vida, vull passar mes temps amb ells l’any que ve i els li desitjo tot el be del mon. Cada any es una cançó que no s’atura mai, on barregem les notes o elles mateixes fan el que volen. No deixem mai de sentir-la!

Pentru toti/for everyone/per tots: The music played!

Leave a Reply

