Eugenia Voda. Profesionistii. Marius Manole.

Urmaresc emisiunea Profesionistii a Eugeniei Voda cam de prin liceu. Dar o stiam de mai multa vreme, de la mama si de la bunica, fane inraite 😉 De cand nu mai traiesc in Romania, mi-e mai greu sa urmaresc: pana se uploadeaza pe site, uneori TVR-ul omite treaba asta….M-am bucurat enorm cand am aflat ca Eugenia Voda si-a lansat un site. Nu exista toata arhiva de emisiuni, dar e o placere sa-l reasculti si revezi pe Dem Radulescu, spre exemplu, pe doamna Mariana Mihut, cand povesteste cu tristete cum a fost reconstruita cabina doamnei Lucia Sturdza Bulandra, pe Stefan Banica povestind despre “decaderea” la actor de categoria a doua a tatalui sau, spre finalul carierei…Toate, momente nepretuite.

De anul trecut, cand am fost in tara la FNT, aflasem ca doamna Eugenia Voda inregistrase o emisiune cu Marius Manole si ca se va difuza in 2011. In sfarsit!! De cand imi doream si de cand speram! Aveam ideea ca ar fi o emisiune frumoasa tare, cu mult miez. Si iata ca, acum cateva zile, citesc ca pe 5 februarie se va difuza emisiunea in cauza. Intre timp, moare Bartolomeu Anania si emisiunea se amana cu o saptamana. Asadar, sambata cand am ajuns de la Madrid, cautam programul TVR pe net sa gasesc o reluare, something 😛 Si nici o ora nu se potrivea cu timpul meu liber, asa ca am dat repede un search pe google si…PRESTO! Inregistrarea fusese uploadata pe youtube.

Nu am de gand sa povestesc aici despre ce s-a vorbit si nici nu as comenta prea mare lucru despre emisiune. Pentru ca trebuie sa va uitati la toate patru partile de pe youtube, chiar de mai multe ori daca e nevoie 🙂 Si o sa vedeti cat de mult s-au placut Eugenia Voda si Marius Manole, ce intelegere frumoasa era intre ei, ce dialog, ce ascultare si putina tandrete, uneori. O sa il vedeti pe Marius Manole autentic si emotionat, cu ochi de copil, care “vorbesc” neincetat, si pe doamna Eugenia Voda, eleganta, cucerita de naturaletea interlocutorului, iscodind meandrele vietii unui actor a carui viata e, pare-se, teatrul 🙂

Voila 😉

mama, familia, copilaria

fantomele din teatru si sceneta la psiholog

personalurile de noapte, sibiu, Treplev si atasamentul fata de Cehov

actorii tineri de azi, relatia cu regizorii, mici fericiri si neimpliniri

Leave a Reply

