Immoral beauty – Malas Nenas

El diumenge vaig tornar a passejar per Barri Vell de Girona després de molt de temps. Per la centèsima vegada, ho vaig trobar preciós, igualment que fa quasi quatre anys, quan ho vaig descobrir…Amb carrers estrets i ocults, ideals per perdre’t, amb uns balcons petits, on uns testos vermells fan contrast amb la foscor dels carrers i t’enganxen la mirada.

Un lloc on hi trobaràs coses boniques i tendres…Com ara la botiga Santa&Clara (C/Força 23). Ja havia entrat algunes vegades, però el diumenge vaig trobar-hi Les Malas Nenas 🙂 Dues germanes bessones – Carme i Francesca Jutglar, que pinten a quatre mans personatges femenins, jugant amb la innocència i la seducció.

Penjolls i samarretes, creant una historia per cadascú. De seguida em vaig enamorar i em vaig comprar un penjoll 😛 És una nena amb ulls blaus, grans, que et miren directament al fons de l’ànima. Sembla que et demani ajuda, que et digui que l’agafis de la má, que et convidi a un passeig per un bosc, on fa olor de jasmí. A les mans té un ram de flors, potser algú li va donar, potser les va recollir ella…però aquells ulls tan tristos deixen una infinitat d’interpretacions…

Está bé somiar una estona i deixar anar els pensaments. Aneu-hi! Segur que us agradaran les Malas Nenas i les seves creacions 😉

Penjolls Malas Nenas

Penjolls Malas Nenas

3 thoughts on “Immoral beauty – Malas Nenas

  1. Hi ha un restaurant que es diu la Penyora (C/Nou del Teatre, 3) que està tot decorat amb quadres d’aquestes nenes ^^ Si t’han agradat fes-hi una ullada perquè n’hi ha un munt i molts estàn exposats de cara al carrer.

    PD: El Barri vell de Girona és incomparable!

    Una abraçada!

Leave a Reply

