romantic Sunday

Dans ce monde qui vient et qui va/Je me sentirai perdue/J’aurai besoin de toi…

Am inceput dimineata cu melodia asta. Mi-er dor de ceva sau de cineva, probabil. Apoi a urmat ritualul multor altor duminici: libraria de unde iau ziarul, unde imi place sa stau minute in sir, mirosind paginile cartilor, rasfoind ziarele si suplimentele lor sau cautand coperte atragatoare. Urmeaza cofetaria, unde imi place sa vad o familie intreaga muncind. E o afacere de-o viata, cu traditie in oras, unde muncesc mama si toate fetele, caci tatal nu mai e. In vitrina, azi statea o tarta cu zmeura care m-astepta doar pe mine 😉

M-as fi intors acasa pentru ca era foarte cald. Dar in acelasi timp vroiam sa simt soarele, sa m-ascund la umbra unui copac, vorba cantecului, sa scriu, sa fiu eu cu mine, sa ma pierd in avalansa de ganduri si sentimente care ma incearcau. Si m-am oprit in parc. La umbra, la sunet de fantani ce alungau macar putin arsita, la miros de mare, adus probabil de mine in suflet de ieri, de la plaja…

Citeam si ascultam sunetul apei, cautam umbra in coltul mesei, fugind de soarele ce aparea printre frunze si ma uitam cu jind la ratustele de pe lac – o ratusca si cei opt puiuti ai ei. De pe pietre au sarit tzup in lac, urmarind-o mereu cu atentie pe mami. La un moment dat, unul din ei se ratacise, dar mama rata l-a readus repede in grup. Si atunci am simtit ca mi-e dor de prieteni dragi langa mine, de parinti, de rasete in miez de noapte, de povesti frumoase, de vacante la mare, de tine, poate.

Da, cu siguranta mi-e dor si de tine. Ti-ar fi placut in parcul asta. Ai fi stat langa mine la masa, am fi ras, mi-ai fi zambit, m-as fi fastacit…Apoi ne-am fi ridicat de la masa, m-ai fi luat de mana si am fi fost doar noi, singuri in parc si in lume, impreuna…

Leave a Reply

