Estimats Reis Mags,

Només fa uns anys que ens coneixem i us celebro, perquè a casa meva, a Rumania, fem el Pare Noël 🙂 Bé, ja sabia qui éreu i que vau portar regals al Nen Jesus, que vau seguir l’estrella de Betlem i sempre apareixíeu en les nadales que cantàvem a casa…Pero jo mai us he escrit a vosaltres. Sempre feia o la carta a Sant Nicolau o al Pare Noël i la deixava a la finestra de la meva habitació. Un any me’n recordo que Sant Nicolau la va agafar molt tard, la mateixa nit del 5 de desembre, uf…quin patiment llavors, jiijiji.

Image

Tornem al que ens importa! Aquest any és el primer que us faig la carta a vosaltres. És online, espero que la veieu a temps…segur que teniu els vostres comptes secrets de Facebook, Twitter, Pinterest, WordPress i totes aquestes coses – per comunicar-vos amb el Pare Noël, els rens i els follets, el Tió, el Conillet de Pasqua, el Sandman (Arenero) i tots aquests personatges fabulosos 😉 Doncs aquí va: 

Estimats Reis Mags d’Orient

Ja és aquí una altra vegada el moment d’esperar-vos, de tancar els ulls a la nit i crear la màgia de l’espera, de somniar, de projectar un desig al cel amb ganes bojes de que s’acompleixi, de ser nen i tenir la màxima llibertat possible, de saber que tot es pot realitzar quan ho desitges de veritat. Jo us vaig a veure i a viure el miracle d’una cavalcada que porta somriures i alegria, que fa que s’esborrin les coses dolentes i que em dóna sempre esperança i llum. M’agradaria agafar caramels, espero que em toquin alguns 🙂 Després, a casa, intentaré dormir i pensar en tot el recorregut que feu arreu del món i deixaré una mica de menjar a la cuina, pels camells també!! Voldria veure-us quan deixeu els regals, però sé que no es pot. Tot i així, encara que us vegi de reull, no m’importaria…

Aquest any vull que cuideu moltíssim dels meus pares i de la meva familia i que els hi porteu molts regals i carinyo. També a tota al gent que estimo, als meus amics – que sempre siguin alegres i que s’acompleixin els seus somnis. Vull que tots plegats de tot el món siguem  mes feliços aquest any, porteu-nos esperança i bon rotllo, ànims per seguir endavant i moltes il.lusions per viure. Feu que cada dia hi hagi màgia a les nostres vides, que seguim creient en el poder dels miracles i que ens deixem portar per les emocions, pel que realment sentim aquí i ara. 

I per mi, especialment, una miqueta d’ordre a la meva vida i un xic d’amor ❤ Aaa, i no us diré que no a uns bombons, xocolata, pastissets, cupcakes…ja em coneixeu 😉  

Amb molt d’amor, 

Casandra

Image

Leave a Reply

