la lluna…

Perquè sempre m’ha encantat la llum i quan estic trista la busco i em calma. Perquè penso que els models són importants a la nostra vida, tot i que mai n’he tingut. O potser si, però ja no hi són. Perquè les estrelles són meravelloses i perquè el primer poema en anglès que vaig aprendre era sobre les estrelles (twinkle, twinkle, little star). Perquè la lluna em fa somniar i un cop em van dir que somnies fins al cel, que no hi ha limits. Perquè la lluna em fa pensar en la cançó Guarda che luna, que la vaig descobrir al Romea, quan vaig veure Roberto Zucco, i em va encantar. Perquè cadascun hem de prendre decisions i crèixer, d’alguna manera, sols. Perquè m’ha fet somriure i volar, imaginant que tinc la meva pròpia escala, per pujar a la lluna quan jo vulgui 😉

Leave a Reply

