random

Cau la nit i al balcó escolto el so del silenci. Deixa lliure el camí dels pensaments…Algú avui parlava de les dreceres per arribar a la felicitat – penso en les coses tan properes al meu cor: el teatre, els llibres, la música. Només amb uns acords puc oblidar tots els mals i tornar a sentir la força d’un nou horitzó. Les pàgines d’un llibre em fan viatjar a qualsevol hora a llocs inesperats, a situacions que la ment mai hagués pogut arribar. Com el teatre, aquesta passió, o professió o vida meva. Allà, en el teatre, som mil personatges, som el que ens dóna la gana i a dalt de l’escenari hi ha la llibertat absoluta. Quin luxe i quin privilegi…

Parlant dels límits de la ment, el diumenge vaig veure per primera vegada The eternal sunshine of the spotless mind (El eterno resplandor de una mente sin recuerdos) i em va agradar. Això de veure pel·lícules el diumenge a la tarda forma ja part d’un costum que mai no voldria perdre: els meus diumenges amb en Jordi. Tornant a la peli, sobta el poder interior que tenim i del que mai acabem de ser conscients, fins posats en situacions extremes. Som molt forts i les nostres vivències més importants ens acompanyen més enllà del real o del tangible. Mireu-la si encara no ho heu fet. I m’he tornat a enamorar d’una de les meves actrius icona, la Kate Winslet

Bé, tot això per adonar-me’n de tot lo bonic que m’espera i que vull fer aquesta primavera i sempre. El silenci de fora contrasta amb el meu interior, però a la vegada m’ajuda a triar i a canalitzar. L’aire fresc em dóna més vida i ganes de perdre’m entre les possibilitats infinites de la nit. Ay! Tinc ganes de ser jo i ensenyar-ho cada vegada més al món. El març és un bon mes per començar 😉

Bona nit,

Kas.

Girona

Girona que enamora eternament

Leave a Reply

