a vegades…

…fas que desapareguin les pors.

…despertes la sensualitat perduda en aquest cos que es fa petit sense voler.

…em fas dubtar i sembres uns nuvols antipàtics que em distorsionen la cara i l’ànima.

…et veig i em poso vermella.

…et diria moltes coses de cop, però em fa por que siguin masses.

…t’agafaria de la mà, perque m’encanten les teves mans.

…et miro i se m’ilumina el rostre.

…em corprenen les teves paraules i d’altres m’allunyen.

…m’agradaria escoltar-te un dia sencer.

…el cor em batega més fort i és un so nou, oblidat feia temps.

Però només a vegades.

 

 

 

Leave a Reply

